اختصاص500 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی بخش مرکزی تهران - بخشداری مرکزی تهران
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اختصاص500 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی بخش مرکزی تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بخش مرکزی تهران، حمید علمشاهی با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار کرد: در اسلام هدف نهایی هر فعالیتی رشد تعالی انسان است که در این مسیر توسعه انسانی بر هر امری مقدم است و مشارکت مردم از اصلی ترین ابزار یادگیری اجتماعی و رشد فردی است.

وی افزود: در نگاه اسلامی مشارکت و رای دادن صرفا حق نیست که بتوان از آن صرفه نظر کرد بلکه چون هر فردی در رشد و پیشرفت جامعه مسئول است هم حق و هم وظیفه است.

علمشاهی گفت: با مردمی سازی و مشارکت مردم اشتباهات و سوء گیری تصمیم گیری ها کاهش پیدا می کند چرا که هرکسی نقطه ضعف دیگری را برطرف می کند و در همین راستا با به میدان آمدن ظرفیت های مردمی، کارامدی برای حل مسائل کشور افزایش می یابد.

بخشدار مرکزی شهرستان تهران در ادامه با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای برگزاری انتخابات و اهمیت مشارکت مردمی اذعان داشت: در بخش مرکزی شهرستان تهران ۷ شعبه روستایی و ۱۸ شعبه برای مشارکت اقلیت های مذهبی ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: هموطنان دینی شامل مسیحیان ارامنه، کلیمیان، مسیحیان آشوری و زرتشتیان می باشند که در این بخش حضور دارند که ساماندهی این شعب را ستاد انتخابات شهرستان بر عهده بخشداری مرکزی تهران قرار داده است.

علمشاهی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت دولت سیزدهم به آبادانی و توسعه روستاها شاهد مشارکت ۸۰درصدی مردم بودیم. نگاه به تسهیل در زندگی روستائیان و آبادانی آنها در دولت های گذشته مغفول مانده بود که در دولت مردمی شهیدجمهور شاهد حمایت از روستائیان بودیم.

هرچقدر برای مردم و توسعه کشور اقدام شود میزان مشارکت مردم در بزنگاه های مختلف و همدلی ایشان با مسئولان افزایش می یابد و باعث تقویت در نگاه سیاسی اجتماعی می شود و در همین راستا توان کشور نیز در همه حوزه ها افزایش چشمگیری می یابد.

بخشدار مرکزی تهران در ادامه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به روستاهای بخش مرکزی شهرستان تهران عنوان کرد: در روستاهای بخش مرکزی پروژه های زیرساختی در حوزه های خدماتی، فرهنگی، ورزشی، راه سازی و … در دست اجرا می باشد که اعتبار آنها بیش از نیم همت می باشد.

وی افزود: امیدواریم مردم با بصیرت و انقلابی ما همچون گذشته با توجه به خصوصیات بیان شده از سوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری انقلابی و تداوم دهنده راه شهید جمهور آیت الله رییسی انتخاب شود که از مهمترین شاخص های ایشان کاردانی، جهادی، پرتلاش و ولایتمداری باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد