روستای «همه سین» با غیرت ایرانی دوباره زنده شد - بخشداری مرکزی تهران
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
روستای «همه سین» با غیرت ایرانی دوباره زنده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بخش مرکزی تهران، حمید علمشاهی با اشاره به روستای گردشگری همه سین و قدمت کهن آن اظهارکرد: روستای همه سین با موقعیت استراتژی کاملا طبیعی و نیمه کوهستانی دارای فضای سبز همانند شما در دل پایتخت است.

وی افزود: این روستا با قدمت تاریخی کهن است که در زمان پهلوی دوم برای رفاه هرچه بیشتر خانواده شاهنشاهی این روستا تخریب شد تا تبدیل به شکارگاه سلطنتی شود.

بخشدار مرکزی تهران گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم روستا همت کرده و دوباره روستای تخریب شده همه سین را احیا کردند. این روستا، با وجود امامزاده عبدالله با فضای زیبا و کاملا طبیعی تبدیل به یک منطقه سیاحتی زیارتی در دل پایتخت شد.

روستای همه سین با ۱۷۰۰نفر جمعیت فضای دیدنی مملو از کار و نشاط را در خود ایجاد کرده که گردشگران بسیاری در طول سال برای بازدید از این روستا در محل حضور می یابند.

وی یاداورشد: این روستای زیبا با جاذبه های دیدنی نیازمند بررسی در حوزه گردشگری و توریستی استان تهران است که با ثبت آن در بخش گردشگری می توان به ارتقا بخشی تهران کمک شایانی کند.

روستای هامسین یا “ترکمن ده” از توابع بخش مرکزی شهرستان تهران و در ۷ کیلومتری شرق تهران در محدوده پارک جنگلی سرخه حصار واقع است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد